Anna Jensen

Livet i Tyskland

Taco Måndag

Publicerad 2013-09-09 20:08:52 i Allmänt,

Hej på er! Har varit lite dålig på att uppdatera här de senaste dagarna, ber om ursäkt för detta! Har varit full rulle med skola, handboll, fest och massa annat. Känner verkligen att livet börjar bli som det var i Berlin. Träffat många härliga människor som förgyller mina dagar, härligt :)

Idag har jag mestadels legat i soffan, förkyld och ont i halsen, buhuu! Fick gjort första inlämningen idag i alla fall, alltid nått. Nu väntar tacos, Jonte skall bara komma hem från träning! Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Jag heter Anna och är en 24-årig tjej som numera kallar sig utlandssvensk. Från storstaden Berlin hamnade jag i den lilla staden Melsungen, någonstans mitt i Tyskland där jag lever tillsammans med min handbollsspelande kille. Följ med mig och mina dagar, allt från saknaden av svenskt godis till shopping, studier och en massa bakning !

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela