Anna Jensen

Livet i Tyskland

Hemmafru

Publicerad 2013-09-01 11:49:00 i Allmänt,

Uppe med tuppen idag och piggare än på länge, skönt !! Har haft djävulens ögonmigrän de senaste kvällarna och igår kväll trodde jag nog att hela ansiktet skulle sprängas. Därför var det extra skönt att vakna i morse utan huvudvärk och ögonont. Halleluja säger jag bara!

Idag agerar jag en hemmafru vilket innefattar att plocka, tvätta, städa, stryka, sy och laga mat inför veckan. Hursomhelst, allt detta är nu redan klart och klockan är bara 12. Underbart! Tänkte gå ut på långpromenad strax och senare i eftermiddag blir det att plugga. Ska se om jag lyckas streama Jontes match också!

Yes, så här såg man ut igår! Djävulens ögonmigrän, charmigt värre :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Jag heter Anna och är en 24-årig tjej som numera kallar sig utlandssvensk. Från storstaden Berlin hamnade jag i den lilla staden Melsungen, någonstans mitt i Tyskland där jag lever tillsammans med min handbollsspelande kille. Följ med mig och mina dagar, allt från saknaden av svenskt godis till shopping, studier och en massa bakning !

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela