Anna Jensen

Livet i Tyskland

Hard work

Publicerad 2013-09-21 16:15:39 i Allmänt,

Mina vakna timmar tillbringas numera bland böckerna. Det är inte mycket annat som hinna med just nu! Så till alla er som jag inte svarat på sms, mail eller ställt in Skypemöten för, jag ber om ursäkt! Jag ska skärpa mig 😘
Jonte är iväg på match idag och vinner dom ikväll sitter jag på ett flyg till London på torsdag, hade varit fantastiskt skönt med några dagar ledigt så hålla tummarna för vinst :) Nu tänkte jag lämna studierna för idag och åka in till Kassel och umgås med tyskarna. Cocktailabend it is! 


Kommentarer

Postat av: Julia

Publicerad 2013-09-29 07:03:29

Vad är det du pluggar Anna? :-)

Svar: Jag pluggar juridik och organisation nu. Två kurser till ekonomiprogrammet :)
Anna Jensen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Jag heter Anna och är en 24-årig tjej som numera kallar sig utlandssvensk. Från storstaden Berlin hamnade jag i den lilla staden Melsungen, någonstans mitt i Tyskland där jag lever tillsammans med min handbollsspelande kille. Följ med mig och mina dagar, allt från saknaden av svenskt godis till shopping, studier och en massa bakning !

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela