Anna Jensen

Livet i Tyskland

Godmorgon Fredag

Publicerad 2013-09-13 07:49:17 i Allmänt,

Uppe med tuppen idag också! Sitter med en rinnande näsa och tjock hals och pluggar för fullt. I måndags bestämde jag mig att läsa lite juridik utöver det jag redan läser så nu är är det distanskurser på 200 procent. Gaah, Vad har jag gett mig in på!! 8 veckor utan något liv. Så mina vänner om jag inte uppdaterar här så vet ni anledningen :) Nu ska jag fortsätta läsa om Sveriges rikes lag m.m. Ikväll får vi oväntat besök från Sverige! Jippi!

Gå gärna in och kika på dagens fredagsfika på bakomanen.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Jag heter Anna och är en 24-årig tjej som numera kallar sig utlandssvensk. Från storstaden Berlin hamnade jag i den lilla staden Melsungen, någonstans mitt i Tyskland där jag lever tillsammans med min handbollsspelande kille. Följ med mig och mina dagar, allt från saknaden av svenskt godis till shopping, studier och en massa bakning !

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela