Anna Jensen

Livet i Tyskland

Dagens utsikt

Publicerad 2013-09-18 11:45:35 i Allmänt,

Sitter med böckerna i högsta hugg, invirad i två tjocka filtar och varma tjocka sockor har jag fått på mig dagen till ära. Hösten har kommit till Melsungen, kallt och grått. Buhuu! Mellan att jävla plugg, ja idag är en sån dag så sitter jag och drömmer mig bort och längtar till nästa veckas ledighet! Dagarna ser numera desamma ut, ledarskap och juridik, juridik och ledarskap. Däremellan bakar jag lite och lever livet på kvällarna tillsammans med alla härliga människor härnere! yes som ni nu förstått, jag lever och mår bra! 

Hoppas ni har en bra onsdag 


därhemma! Pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Jag heter Anna och är en 24-årig tjej som numera kallar sig utlandssvensk. Från storstaden Berlin hamnade jag i den lilla staden Melsungen, någonstans mitt i Tyskland där jag lever tillsammans med min handbollsspelande kille. Följ med mig och mina dagar, allt från saknaden av svenskt godis till shopping, studier och en massa bakning !

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela