Anna Jensen

Livet i Tyskland

Bon Voyage

Publicerad 2013-09-25 18:38:00 i Allmänt,

Så då allt är äntligen färdigpackat, städat och inlämningar redan klara. Jippie, varit full rulle hela dagen men nu är jag klar äntligen klar för att åka iväg ett par dagar. Ska promenera hem till familjen Kubes nu och kolla killarnas match, dom spelar borta mot Kiel så håller era tummar! För ett år sedan vann dom faktiskt matchen däruppe så inget är omöjligt :)
 
För att inte fler "bagagehändelser" skall drabba mig har jag nu märkt min väska!!!! Do not touch my luggage okey !? 


Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2013-09-25 19:59:54

Trevlig resa önskar vi i Borås.Sköt om er.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Jag heter Anna och är en 24-årig tjej som numera kallar sig utlandssvensk. Från storstaden Berlin hamnade jag i den lilla staden Melsungen, någonstans mitt i Tyskland där jag lever tillsammans med min handbollsspelande kille. Följ med mig och mina dagar, allt från saknaden av svenskt godis till shopping, studier och en massa bakning !

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela