Anna Jensen

Livet i Tyskland

London baby

Publicerad 2013-10-01 12:58:40 i Allmänt,

Äntligen hemma! Haft en kanon helg i London med mycket shopping, mat och  promenerande! Fötterna är fortfarande svullna ;) Insåg att jag glömt av hur härlig stad London faktiskt är! Så vad gjorde vi då!? Förutom tre dagar av shopping gick vi på We Will Rock You, såg lady Diana på bio och åt god mat. Kaffe och drinkpauserna var många och  välbehövliga :) Tänkte lägga upp senare i veckan lite tips på restauranger och boende, men ni får hålla er lite! Nu ska jag gå ut och gå med Kathi, resten av dagen består av skola! 4 veckor kvar, sen paus en månad, woop woop! 



Kommentarer

Postat av: Ida Odén

Publicerad 2013-10-03 09:49:23

Vad mysigt det låter! Avundsjuk!! Snygg är du också gumman :) PUSSS!

Svar: Ja det var supermysigt ! Tack gumman 😘
Anna Jensen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Jag heter Anna och är en 24-årig tjej som numera kallar sig utlandssvensk. Från storstaden Berlin hamnade jag i den lilla staden Melsungen, någonstans mitt i Tyskland där jag lever tillsammans med min handbollsspelande kille. Följ med mig och mina dagar, allt från saknaden av svenskt godis till shopping, studier och en massa bakning !

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela