Anna Jensen

Livet i Tyskland

En helt vanlig dag i Melsungen

Publicerad 2013-10-08 16:54:12 i Allmänt,

Yes då ser det ut som bilden nedan. Killarna vilar och spelar tv-spel och jag pluggar! Är mitt inne i helvetes-veckan, ofantligt mycket skola och ja ännu mer skola. Igår inlämning, imorgon inlämning och torsdag prov! Men efter det åker jag och Jonte till Frankfurt och tar första bäst flyg till Sverige! Underbart, killarna får återigen ett par dagar ledigt och ingen är gladare än vi :) 
Nu åter in i böckerna! Puss på er 😘


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Jag heter Anna och är en 24-årig tjej som numera kallar sig utlandssvensk. Från storstaden Berlin hamnade jag i den lilla staden Melsungen, någonstans mitt i Tyskland där jag lever tillsammans med min handbollsspelande kille. Följ med mig och mina dagar, allt från saknaden av svenskt godis till shopping, studier och en massa bakning !

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela