Anna Jensen

Livet i Tyskland

Mellis

Publicerad 2013-05-21 11:09:43 i Allmänt,

Tog en paus från bloggandet och livet i sig nu i helgen. Har tillbringat de senaste dagarna med skolböckerna i högsta hugg och igår gjorde jag min sista skriftliga tenta. Phuu nu har jag bara den muntliga delen kvar sen är jag äntligen klar!

Precis varit ute på promenad med Kathi nu på morgonen. Alltid lika skönt att få prata av sig på svenska :) Slängde ihop lite mellis nu härhemma, färsk frukt gottigottgott. Idag tänkte jag ha en ledig dag från plugg. Blir en sväng till Ikea och därefter lite bakning. Intressant tisdag härnere va!? Nooot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Jag heter Anna och är en 24-årig tjej som numera kallar sig utlandssvensk. Från storstaden Berlin hamnade jag i den lilla staden Melsungen, någonstans mitt i Tyskland där jag lever tillsammans med min handbollsspelande kille. Följ med mig och mina dagar, allt från saknaden av svenskt godis till shopping, studier och en massa bakning !

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela