Anna Jensen

Livet i Tyskland

What a day ❤

Publicerad 2013-03-15 10:25:00 i Allmänt,

Hade en riktigt bra födelsedag igår. Firade med att först vara i Göteborg för att sedan åka hem till Borås och äta räkor och dricka gott vin tillsammans med resten av familjen. Hann även med att hälsa på min lilla släkt en stund också. Mycket trevligt :) Dock var vi två trötta själar som somnade som stockar igår kväll. Det tar på krafterna att resa runt :)

Ser att ni blir fler och fler som är inne och kikar här, kul :) dock kommer det inte bli så mycket uppdatering nu i helgen utan vi hörs först när jag tillbaka i Tyskland. Trevlig helg önskar jag er !

Fick många fina presenter igår allt från baktillbehör till en super fin jacka från jonte, bra smak han har min kille :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Jag heter Anna och är en 24-årig tjej som numera kallar sig utlandssvensk. Från storstaden Berlin hamnade jag i den lilla staden Melsungen, någonstans mitt i Tyskland där jag lever tillsammans med min handbollsspelande kille. Följ med mig och mina dagar, allt från saknaden av svenskt godis till shopping, studier och en massa bakning !

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela