Anna Jensen

Livet i Tyskland

Vart tog väskan vägen?

Publicerad 2013-03-19 14:49:22 i Allmänt,

Hepp, ingen väska idag heller. Börjar bli ganska så trött på detta nu, har nog varit i samtal med KLM 10 gånger och ännu finns inga klara besked. Först skulle väskan vara skickad igår men nu idag trodde dom fortfarande att väskan stod kvar i Amsterdam. Hallå vad håller ni på med!? Det är ett jäkla i-landsproblem jag vet men jag vill ha min yoghurt, mitt godis, mina skor, mina linser och allt annat som ligger i min väska!

Någon av er som har erfarenhet av borttappade väskor? Vem betalar ersättning osv??

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Jag heter Anna och är en 24-årig tjej som numera kallar sig utlandssvensk. Från storstaden Berlin hamnade jag i den lilla staden Melsungen, någonstans mitt i Tyskland där jag lever tillsammans med min handbollsspelande kille. Följ med mig och mina dagar, allt från saknaden av svenskt godis till shopping, studier och en massa bakning !

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela