Anna Jensen

Livet i Tyskland

Påskpyntat

Publicerad 2013-03-27 15:41:38 i Allmänt,

Har varit full rulle härhemma hela dagen. Städat, tvättat, tränat, handlat, bakat och pluggat. Ibland kan man vara bra effektiv :) Plockade också fram de få påsksaker vi faktiskt har här i lägenheten. Så nu har vi lite påskstämning här hemma också, nice! Sitter i skrivande stund och slötittar på film ihop med Jonte. Väntar på att min kära familj ska dyka upp här om någon timma, jippe!! Senare ikväll är det också hemmamatch för killarna, dom möter Berlin som Jonte spelade med förra året, så jag hoppas att det blir vinst :)

Kommentarer

Postat av: Moster

Publicerad 2013-03-27 17:31:06

Vi hoppas också på vinst! Påskkramar från oss på Kamelian

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Jag heter Anna och är en 24-årig tjej som numera kallar sig utlandssvensk. Från storstaden Berlin hamnade jag i den lilla staden Melsungen, någonstans mitt i Tyskland där jag lever tillsammans med min handbollsspelande kille. Följ med mig och mina dagar, allt från saknaden av svenskt godis till shopping, studier och en massa bakning !

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela