Anna Jensen

Livet i Tyskland

På tysk mark igen!

Publicerad 2013-03-18 15:11:00 i Allmänt,

Vilka underbara dagar det har varit hemma i Sverige. Träffat många härliga vänner och haft en helt fantastisk helg. Som vanligt är det mycket som skall hinnas med och sovtimmarna blir inte många. Men så värt det är! Tacka alla därhemma som bidrog till en riktigt bra helg, som jag uppskattade detta! Det enda tråkiga var att min väska kom aldrig fram igår så nu sitter jag och väntar på att den ska dyka upp. Håll tummarna!!

Fick med mig 30 fina tulpaner från Amsterdam igår :)

Om

Min profilbild

Välkommen! Jag heter Anna och är en 24-årig tjej som numera kallar sig utlandssvensk. Från storstaden Berlin hamnade jag i den lilla staden Melsungen, någonstans mitt i Tyskland där jag lever tillsammans med min handbollsspelande kille. Följ med mig och mina dagar, allt från saknaden av svenskt godis till shopping, studier och en massa bakning !

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela