Anna Jensen

Livet i Tyskland

Till en liten prinsessa!

Publicerad 2013-06-02 18:30:07 i Bak & annat gott,

Har haft en fullspäckad helg här hemma i Sverige. Studentfirande i fredags och igår bakade jag större delen av dagen. Doptårtor till en liten Ebba
stod på schemat, 4 stycken för att vara exakt. Det var första gången jag gjorde så många och stora tårtor samtidigt. Så lite nervös var jag, allt skulle klaffa :) Så här blev resultatet från dagens tårtor.

Rosa tårtor fyllda med rårörda hallon, hallonmousse, mjölkchokladsmousse, chokladmousse. Spacklad med smörkräm och täckt med sockerpasta.

Kommentarer

Postat av: Marie Bergman

Publicerad 2013-07-03 18:42:36

Jättefina tårtor =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Jag heter Anna och är en 24-årig tjej som numera kallar sig utlandssvensk. Från storstaden Berlin hamnade jag i den lilla staden Melsungen, någonstans mitt i Tyskland där jag lever tillsammans med min handbollsspelande kille. Följ med mig och mina dagar, allt från saknaden av svenskt godis till shopping, studier och en massa bakning !

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela