Anna Jensen

Livet i Tyskland

Sommarlov

Publicerad 2013-06-23 22:09:03 i Allmänt,

Hej på er! Ni undrar säkert om jag lever, vilket jag gör i högsta grad. Dagarna består av jobb på Ica Banken och att hinna umgås med vänner och åka på utflykter. Allt för att ta vara på dygnets alla timmar nu när jag är hemma. Jag hoppas ni haft en härlig midsommar! Min midsommar blev alldeles perfekt, tillsammans med härliga vänner, lekar och god mat har helgen varit kanon.

Som ni säkert har förstått är aktiviteten här på bloggen ganska så låg, mycket på grund utav tidsbrist. Därför önskar jag er alla nu en härlig sommar. Nästa gång jag skriver här blir när jag är tillbaka i Tyskland. Ha en fantastisk sommar och njut av livet, det tänker jag göra!

Kramar

Kommentarer

Postat av: verena

Publicerad 2013-06-24 14:34:34

jag har bara varit tvungen att skriva en kommentar till dig!
din blogg är UNDERBART! Jag prova 2 av dina recept i nästa veckor! ;)
Jag är en 18årig tysk Tjej och ska snart flytta till Sverige, Göteborg! och jag prova att skriva/prata svenska =) bara så att du vet, vem det är, som skriva!
hoppas du har det bra!

Svar: Hej :) Tack så mycket! Vad kul att du ska flytta till Göteborg, det är en fantastiskt stad! Vad roligt att du skriver på svenska :)
Anna Jensen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Jag heter Anna och är en 24-årig tjej som numera kallar sig utlandssvensk. Från storstaden Berlin hamnade jag i den lilla staden Melsungen, någonstans mitt i Tyskland där jag lever tillsammans med min handbollsspelande kille. Följ med mig och mina dagar, allt från saknaden av svenskt godis till shopping, studier och en massa bakning !

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela