Anna Jensen

Livet i Tyskland

I 30 dagar ...

Publicerad 2013-01-31 13:42:00 i Allmänt,

har jag sprungit som en jävla galning, ätit allt annat än godis, keso och kvarg i mängder, varit piggare än någonsin ja listan kan göras lång. Den 1 januari hoppade jag på fitnessfighten/kickstart. Ett program som innefattar att man tränar i 30 dagar samt följer ett speciellt anpassat kostschema. Den största anledningen till att jag valde att hoppa på detta var för att jag ville ha bättre koll på kosten. Kände att godis och kakor till morgon och middag inte höll längre. Ett blodsocker som var bergochdalbana, trött och pigg, pigg och trött. Måste säga att det har gått förvånansvärt bra, visst det krävdes en oerhörd planering med kosten, när allt skulle ätas osv men i det stora hela är jag supernöjd. Så till alla er som vill göra en förändring, bli bättre löpare, gå ner i vikt, gå upp i vikt, få en bättre kost m.m kan jag verkligen rekommendera detta.

30 dagar av ditt liv, du kommer inte bli missnöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Jag heter Anna och är en 24-årig tjej som numera kallar sig utlandssvensk. Från storstaden Berlin hamnade jag i den lilla staden Melsungen, någonstans mitt i Tyskland där jag lever tillsammans med min handbollsspelande kille. Följ med mig och mina dagar, allt från saknaden av svenskt godis till shopping, studier och en massa bakning !

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela