Anna Jensen

Livet i Tyskland

Chokladgöttatårta

Publicerad 2013-01-19 15:12:00 i Bak & annat gott,

Har haft en effektiv förmiddag med killarna idag, tidig frulle och sedan morgonträning! Inte ofta man får 2 personliga tränare under ett och samma pass ;) Medans killarna sitter i soffan och spelar tv-spel för fullt nu så har jag precis gjort klart dagens födelsedagstårta till Per. Eftersom han är lika galen i godis och framförallt choklad som jag, blev det en riktigt chokladgöttatårta som jag hoppas går hem ikväll!

Chokladtårta fylld med ultimate choclate frosting, skumtomtemousse samt spritsad med len nougatkräm. Recept kommer upp inom kort!

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2013-01-19 16:43:30

Ser gott ut.Ha en trevlig kväll.

Svar: Desamma till er :) puss&kram
Anna Jensen

Postat av: Kati

Publicerad 2013-01-25 17:59:38

Ser super ut o tartan var jättegott!!! You are the best värkligen!!!! kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Jag heter Anna och är en 24-årig tjej som numera kallar sig utlandssvensk. Från storstaden Berlin hamnade jag i den lilla staden Melsungen, någonstans mitt i Tyskland där jag lever tillsammans med min handbollsspelande kille. Följ med mig och mina dagar, allt från saknaden av svenskt godis till shopping, studier och en massa bakning !

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela