Anna Jensen

Livet i Tyskland

Tekniken som gör mig galen

Publicerad 2013-02-26 09:12:00 i Allmänt,

 
Hela gårdagen gick åt till att försöka skicka in en inlämning, 8 jävla timmar tog det tills jag äntligen fick iväg det. Mycket tack vare min kära bror som hjälpte till. Fick både ett och och två bryt på tekniken igår ska jag säga er. Funderade på fullaste allvar att slänga datan rätt in i väggen, vilket förmodligen hade gjort allt ännu värre så det var nog bra att jag inte gjorde. Hursomhelst, fick tidigt imorse besked om att jag klarat det, jipppie! Så nu har jag 4 tentor kvar innan jag tar sommarlov :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Jag heter Anna och är en 24-årig tjej som numera kallar sig utlandssvensk. Från storstaden Berlin hamnade jag i den lilla staden Melsungen, någonstans mitt i Tyskland där jag lever tillsammans med min handbollsspelande kille. Följ med mig och mina dagar, allt från saknaden av svenskt godis till shopping, studier och en massa bakning !

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela