Anna Jensen

Livet i Tyskland

Samstag

Publicerad 2013-08-24 15:36:58 i Allmänt,

Sitter och avnjuter en kaffe, eller snarare mjölk med kaffe inne på ett av Kassels många cafér tillsammans med resten av gänget. Killarna är lediga idag, första lediga dagen på den här försäsongen. Blir en relativt lugn lördag här idag, kom inte i säng försen vid 5 imorse så är lite seg idag. Men som alltid blev det en mycket trevlig afton igår tillsammans med killarna och Nadine. underbart att inte alltid behöva vara enda tjejen 😉 Nu blir det soffhäng och film! Jakten it is!

Trevlig lördag mina vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Jag heter Anna och är en 24-årig tjej som numera kallar sig utlandssvensk. Från storstaden Berlin hamnade jag i den lilla staden Melsungen, någonstans mitt i Tyskland där jag lever tillsammans med min handbollsspelande kille. Följ med mig och mina dagar, allt från saknaden av svenskt godis till shopping, studier och en massa bakning !

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela