Anna Jensen

Livet i Tyskland

Rot Face

Publicerad 2013-08-31 11:45:28 i Allmänt,

Hej på er! Hoppas ni mår bra och njuter av helgen!

Kom precis hem efter första löprundan på sisådär 3 månader!!! Bättre sent än aldrig eller!? Hursomhelst, tog mig runt i skogen så nu sitter jag med ett nöjt leende på läpparna. Dock har jag ju också ett ansiktet som är rödare än rödast nu. Kan ju hoppas att det lägger sig om en timma eller två!

Nu mina vänner ska jag in till Kassel, hämta upp Jonte och sedan får vi se vad som sker :) Spännande va? Noot!

Puss&kram på er

Ps. Ni glömmer inte kika in på bakomanen.com va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Jag heter Anna och är en 24-årig tjej som numera kallar sig utlandssvensk. Från storstaden Berlin hamnade jag i den lilla staden Melsungen, någonstans mitt i Tyskland där jag lever tillsammans med min handbollsspelande kille. Följ med mig och mina dagar, allt från saknaden av svenskt godis till shopping, studier och en massa bakning !

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela