Anna Jensen

Livet i Tyskland

Mitt enda liv

Publicerad 2013-08-16 22:35:39 i Allmänt,

Det är med ett stort leende på läpparna jag nu påbörjar min långa resa tillbaka till Melsungen och Tyskland Har haft en helt underbar sommar.
Jag känner mig trött och sömnbristen skall vi inte ens tala om men som jag har levt. För varje eftermiddag och helg! 12 fantastiska veckor tillsammans med er mina älskade vänner och familj. Det har vekligen varit en av dom bästa somrarna på länge. Tack alla ni som bidrog till detta!

Jag saknar er redan 😘

Kommentarer

Postat av: Linn

Publicerad 2013-08-18 01:37:27

Saknar dig med!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Jag heter Anna och är en 24-årig tjej som numera kallar sig utlandssvensk. Från storstaden Berlin hamnade jag i den lilla staden Melsungen, någonstans mitt i Tyskland där jag lever tillsammans med min handbollsspelande kille. Följ med mig och mina dagar, allt från saknaden av svenskt godis till shopping, studier och en massa bakning !

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela