Anna Jensen

Livet i Tyskland

Borta bra men hemma bäst!

Publicerad 2013-08-20 16:35:00 i Allmänt,

Var helt underbart att vakna upp i min egna säng igår morse. Ordspråket borta bra men hemma bäst kunde inte passa in bättre. Hela gårdagen gick åt till att grejja och plocka upp i lägenheten. Blev lite av ett kaos när jag tillslut fick släpat upp alla mina saker in i lägenheten :) Jag ska försöka bli lite bättre på att uppdatera här nu igen, dock känns det som jag har tusen saker som måste innas med denna veckan men jag har inte glömt av er. Dessutom får ni hålla ut lite till, om ett par dagar tänkte jag dela med mig utav mitt nya lilla projekt :) Okej, låter det bra!?
 
Gårdagens Melsungen
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Jag heter Anna och är en 24-årig tjej som numera kallar sig utlandssvensk. Från storstaden Berlin hamnade jag i den lilla staden Melsungen, någonstans mitt i Tyskland där jag lever tillsammans med min handbollsspelande kille. Följ med mig och mina dagar, allt från saknaden av svenskt godis till shopping, studier och en massa bakning !

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela