Anna Jensen

Livet i Tyskland

Sommar!?

Publicerad 2013-04-16 10:37:24 i Allmänt,

Verkar som den sydeuropeiska värmen har slagit till ordentligt, underbart! Varmt och skönt. Igår hade vi 25 grader och givetvis blev det också dags att inviga Antons pool, eller rättare sagt bubbelpool. Länge sedan jag skrattat så mycket som när killarna satte på bubblandet och grannar kom ut och undrade vad som hände :) Eftersom medelåldern här i våra hus är drygt 70 år så kan ni tänka er vad dom tänkte när dom fick se vad som försiggick igår på Antons balkong :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Jag heter Anna och är en 24-årig tjej som numera kallar sig utlandssvensk. Från storstaden Berlin hamnade jag i den lilla staden Melsungen, någonstans mitt i Tyskland där jag lever tillsammans med min handbollsspelande kille. Följ med mig och mina dagar, allt från saknaden av svenskt godis till shopping, studier och en massa bakning !

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela