Anna Jensen

Livet i Tyskland

Auswärtssieg

Publicerad 2013-04-28 17:17:39 i Allmänt,

Spelade säsongens sista match igår, slutade med vinst och en tredjeplats i ligan. Blev ett härlig bussresa hem till Kassel för utgång och fest hela kvällen. Dundrade in här hemma vid halv 6 imorse så känner mig lite halvt död idag men oj vad kul jag hade. Insåg igår hur tacksam jag är att få träffa alla dessa underbara människorna under min vistelse här i Tyskland. Det finns dagar man saknar alla hemma i Sverige men också dagar man trivs kanon härnere. Igår var en sådan dag! Ikväll har jag halv åtta hos mig, bäst att sätta igång med maten nu :)

Här får ni en bildbomb från igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Jag heter Anna och är en 24-årig tjej som numera kallar sig utlandssvensk. Från storstaden Berlin hamnade jag i den lilla staden Melsungen, någonstans mitt i Tyskland där jag lever tillsammans med min handbollsspelande kille. Följ med mig och mina dagar, allt från saknaden av svenskt godis till shopping, studier och en massa bakning !

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela