Anna Jensen

Livet i Tyskland

Svenskarnas afton

Publicerad 2012-09-28 22:03:00 i Allmänt,

Vi är ett riktigt härligt gäng med svenskar härnere och ofta hittar vi på både det ena och det andra. Nästan varje dag hittar vi på något tillsammans så man behöver aldrig känna sig ensam :) Ikväll stod killarna för maten, snabbt och enkelt då blev det tacos som serverades! Killarna har abonnerat tv ikväll, tydligen går Ryder Cup på TV. För er som inte vet var det är så kan jag berätta att det är en golfturnering mellan USA och Europa. Att titta på golf är inget jag vanligtvis skulle göra men nu är jag också enda svenska tjejen härnere så ibland får man ta del av killarnas kvällar! Försöker dock sätta min kvinnliga prägel så gott det går :) Nu ska jag återgå och vara lite social med gänget och sedan sova. Imorgon blir det en tripp till Kassel där shopping väntar. YEAH !!

Hoppas ni har en mysig fredagskväll
Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Jag heter Anna och är en 24-årig tjej som numera kallar sig utlandssvensk. Från storstaden Berlin hamnade jag i den lilla staden Melsungen, någonstans mitt i Tyskland där jag lever tillsammans med min handbollsspelande kille. Följ med mig och mina dagar, allt från saknaden av svenskt godis till shopping, studier och en massa bakning !

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela