Anna Jensen

Livet i Tyskland

Dienstag

Publicerad 2012-09-25 11:42:24 i Allmänt,

Var ute och sprang tidigare imorse så nu sitter jag på balkongen och njuter av en härlig frukost. Samtidigt sitter jag och tittar ut över Melsungen, det må vara en väldigt liten stad men utsikten är fantastiskt. Det känns som man befinner sig i en alpby någonstans i Österrike :) Alla korsvirkeshus och den lilla huvudgatan, det kan knappast bli mer genuint.

Måste givetvis också tacka min kära mor som så snällt sprang och köpte delar av den nya kollektionen från Lindex till mig nu på förmiddagen. Kollektionen som släpptes inatt och som var slutsåld redan efter 30 minuter. Ni förstår att jag är extremt glad att jag nu lyckats få tag i några av dessa godbitar , tusen tusen tack kära mamma :)

Nu mina vänner väntar två och en halv timma tyskakurs, yeah !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Jag heter Anna och är en 24-årig tjej som numera kallar sig utlandssvensk. Från storstaden Berlin hamnade jag i den lilla staden Melsungen, någonstans mitt i Tyskland där jag lever tillsammans med min handbollsspelande kille. Följ med mig och mina dagar, allt från saknaden av svenskt godis till shopping, studier och en massa bakning !

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela