Anna Jensen

Livet i Tyskland

Überraschung

Publicerad 2012-10-07 10:56:12 i Allmänt,

Tänkte ta och dela med mig av min härliga dag igår. Min fina vän Linn skulle komma och hälsa på och när hon väl hade hittat hit efter vissa felkörningar sprang jag ut för välkomna henne. Hade ju då ingen aning om vad som fanns mer i bilen, nämligen min andra underbara vän Louise. Herreguud, hon hade alltså flugit från Göteborg till Hamburg och sedan hade tjejerna bilat ner hit till Melsungen. Vilken jävla överraskning !! Är så oerhört tacksam att jag har dessa två tjejer i mitt liv, bättre vänner finns det inte. BIG LOVE

Givetvis blev det lite firande igår med tjejerna, åt fantastiskt god mat och Alisa tog rollen som bartender och gjorde drinkar, ena godare än den andra. Natten fortsatte vi inne i Kassel. Blev en riktigt bra kväll med härliga vänner :)

Kommentarer

Postat av: Linn

Publicerad 2012-10-08 17:11:47

Löööv you!

Ses snart igen!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Jag heter Anna och är en 24-årig tjej som numera kallar sig utlandssvensk. Från storstaden Berlin hamnade jag i den lilla staden Melsungen, någonstans mitt i Tyskland där jag lever tillsammans med min handbollsspelande kille. Följ med mig och mina dagar, allt från saknaden av svenskt godis till shopping, studier och en massa bakning !

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela