Anna Jensen

Livet i Tyskland

Tjejweekend

Publicerad 2012-10-26 12:03:00 i Allmänt,

Medans jonte får besök av ett gäng killar från Sverige idag passar jag och Alisa på att åka iväg till hennes hemstad ( 3 timmar västerut, mer vet jag inte :) och ha en härlig tjejhelg. Kommer börja denna fredag med att vi ska vara på ett konditori och lära oss att göra chokladpraliner och modelleringsfigurer, jag är lyrisk :) Kommer blir en kanonhelg !!
Nu måste jag rusa, ha en trevlig helg mina vänner !!

Packning pågår ...

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2012-10-26 20:23:55

Ha en trevlig helg,båda två.Hoppas chokladen blev bra.
Hälsar vi i Varberg.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Jag heter Anna och är en 24-årig tjej som numera kallar sig utlandssvensk. Från storstaden Berlin hamnade jag i den lilla staden Melsungen, någonstans mitt i Tyskland där jag lever tillsammans med min handbollsspelande kille. Följ med mig och mina dagar, allt från saknaden av svenskt godis till shopping, studier och en massa bakning !

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela