Anna Jensen

Livet i Tyskland

Mainhattan

Publicerad 2012-10-21 13:05:00 i Allmänt,

Tog en utflykt till Europas motsvarighet på Manhattan igår, nämligen Frankfurt. Herreguud vilken stad, vilka byggnader och framförallt vilken shopping. Har tidigare haft Hamburg och Berlin som favoritstäder här i Tyskland och igår blev jag även förälskad i Frankfurt. Så mina vänner, om ni kan åk dit ni kommer inte bli besvikna :)

Idag händer inte speciellt mycket här hemma på Dreuxalle, jag försöker lära mig om aktier och kapitalförvaltning med herren i huset städar och grejjar :) Hör verkligen inte till vanligheterna men jag är väldigt glad när det väl händer :)

Hoppas ni har en fin söndag

Frankfurt am Main

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Jag heter Anna och är en 24-årig tjej som numera kallar sig utlandssvensk. Från storstaden Berlin hamnade jag i den lilla staden Melsungen, någonstans mitt i Tyskland där jag lever tillsammans med min handbollsspelande kille. Följ med mig och mina dagar, allt från saknaden av svenskt godis till shopping, studier och en massa bakning !

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela