Anna Jensen

Livet i Tyskland

Fredagsmys

Publicerad 2012-10-19 19:42:00 i Allmänt,

Vilken härlig fredag det har varit. Började dagen med en god frukost på favoritfiket härnere i byn och därefter tog jag, Emelia och Per bilen och begav oss ut på en liten utflykt. Hamnade i den lilla men mysiga staden Göttingen. Strosade längs med gatorna, kikade i alla små affärer och fikade mitt på torget. Mysigt mysigt ! Därefter åkte vi tillbaka och promenerade inne i Kassel någon timma och nu är vi precis hemkomna efter en härlig dag på vift :) Nu väntar en lugn afton med god mat och sällskapsspel, trevlig helg mina vänner

Jonte, Per och Emelia, härligt med svenskt besök

 

Kommentarer

Postat av: Livet på solsidan

Publicerad 2012-10-19 22:26:36

Här kommer en hoppas-ni-har-det-bra-hälsning till er båda!

Och en extra hälsning får ni ge till födelsedagsbarnet ni har på besök. Hälsa HIPP HIPP HURRA från oss.

Kramar från Kristianstad

Svar: Hela gänget hälsar tillbaka! Hoppas ni har det bra därhemma :)
Anna Jensen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Jag heter Anna och är en 24-årig tjej som numera kallar sig utlandssvensk. Från storstaden Berlin hamnade jag i den lilla staden Melsungen, någonstans mitt i Tyskland där jag lever tillsammans med min handbollsspelande kille. Följ med mig och mina dagar, allt från saknaden av svenskt godis till shopping, studier och en massa bakning !

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela