Anna Jensen

Livet i Tyskland

I'm home

Publicerad 2012-11-04 18:46:07 i Allmänt,

Har precis kommit hem efter en underbar helg i fantastiska Hamburg. Har sagt det tidigare, Hamburg är verkligen en av mina favoritstäder. En mysig stad med stort utbud av shopping, restauranger och givetvis ett galet uteliv :) Blev en ganska så lugn helg för oss däruppe denna gången med en hel del shopping, god mat och massa mys med Linn. Har redan planerat in att komma upp i december igen :) Nu ska jag dock återgå till böckerna och förbereda mig inför onsdagen !

Måste också givetvis, som den boråsare jag är gratulera Elfsborg till SM-GULDET!

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2012-11-04 19:00:32

Lycka till med veckans tenta!Nu njuter vi i Borås av Elfsborgs SM guld.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Jag heter Anna och är en 24-årig tjej som numera kallar sig utlandssvensk. Från storstaden Berlin hamnade jag i den lilla staden Melsungen, någonstans mitt i Tyskland där jag lever tillsammans med min handbollsspelande kille. Följ med mig och mina dagar, allt från saknaden av svenskt godis till shopping, studier och en massa bakning !

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela