Anna Jensen

Livet i Tyskland

Happy Friday

Publicerad 2012-11-23 16:24:15 i Allmänt,

Haft en fullspäckad dag hittills. Började morgonen med en härlig frukost tillsammans med de andra tjejerna som bor här i Melsungen. Alltid lika trevlig att träffa nya bekantskaper :) Därefter kom äntligen mitt efterlängtade besök från Hamburg, min älskade Linn ! Alltid lika kul när hon kommer på besök. Unnade oss lite egentid och gick och satte hos frisören ett par timmar :) Nu har vi precis packa färdigt för vårt lilla äventyr som väntar :) Vad det blir för äventyr får ni kika in här imorgon och se :)

Ha en trevlig helg mina vänner

Kommentarer

Postat av: Den tredje musketören

Publicerad 2012-11-23 20:16:39

Saknar er o tänker på er i helgen! Ha det nu så bra som bara ni kan. Finns inga bättre än er <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Jag heter Anna och är en 24-årig tjej som numera kallar sig utlandssvensk. Från storstaden Berlin hamnade jag i den lilla staden Melsungen, någonstans mitt i Tyskland där jag lever tillsammans med min handbollsspelande kille. Följ med mig och mina dagar, allt från saknaden av svenskt godis till shopping, studier och en massa bakning !

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela