Anna Jensen

Livet i Tyskland

Fancy Tuesday

Publicerad 2012-11-21 19:48:00 i Allmänt,

Igår var killarna lediga så vi bestämde helt spontant att ha Fancy Tuesday afton. Uppklädda till tänderna lagade vi en trerättersmeny. Killarna ansvarade för förrätt och huvudrätt och givetvis tog jag hand om efterrätten:) gjorde en fantastiskt god trippel choklad pannacotta. Hade en supertrevlig afton med dessa herrar, om än något sen afton :) Har därför inte hänt så mycket mer här nere idag, tog sovmorgon och tränat nu på kvällen. Nu ligger jag i soffan och väntar på att killarna ska bli klara med köttbullarna och potatismoset. Gottigottgott

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Jag heter Anna och är en 24-årig tjej som numera kallar sig utlandssvensk. Från storstaden Berlin hamnade jag i den lilla staden Melsungen, någonstans mitt i Tyskland där jag lever tillsammans med min handbollsspelande kille. Följ med mig och mina dagar, allt från saknaden av svenskt godis till shopping, studier och en massa bakning !

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela