Anna Jensen

Livet i Tyskland

Varmt !!!

Publicerad 2012-05-22 09:08:00 i Berlin,

 

Klockan är bara 9 och det är redan 25 grader ute, hur gött är inte det!? Tisdag innebär marknad, vilket också innebär färska frallor och färsk frukt, vardagslyx! på dagens schema står förutom en massa städ och tvättande, en rejäl dos av plugg. Nästa lördag är det dags för min sluttenta så pluggar i princip 24/7 nu... Senare ikväll åker jag och jonte på en roadtripp genom Tyskland för att hälsa på lite vänner, härligt härligt !

 Jordgubbsfrukost

 

Om

Min profilbild

Välkommen! Jag heter Anna och är en 24-årig tjej som numera kallar sig utlandssvensk. Från storstaden Berlin hamnade jag i den lilla staden Melsungen, någonstans mitt i Tyskland där jag lever tillsammans med min handbollsspelande kille. Följ med mig och mina dagar, allt från saknaden av svenskt godis till shopping, studier och en massa bakning !

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela