Anna Jensen

Livet i Tyskland

Mallorca

Publicerad 2012-05-21 21:54:00 i Allmänt,

Har blivit ett ruskigt dåligt uppdaterande från min sida här på bloggen det senaste, sorry för det mina vänner. Så till er som undrat om jag lever, ja jag lever i högsta grad. Händer hur mycket som helst härnere nu och därav anledningen till mitt dåliga bloggande :)

 

Igår kom jag hem efter en tripp till Mallorca tillsammans med mina lagkamrater. 5 dagar av solande och festande gjorde sitt, har varit helt död idag, men kul var det. Mindre kul var ju dock att min öra spängdes på riktigt igår när vi skulle landa, vilket jäkla smärta. Så just nu är jag helt döv på ena örat och det ömmar som faan. Ekar i hela hjärnan, extremt jobbigt om ni undrar!

 

Årets första semester

Om

Min profilbild

Välkommen! Jag heter Anna och är en 24-årig tjej som numera kallar sig utlandssvensk. Från storstaden Berlin hamnade jag i den lilla staden Melsungen, någonstans mitt i Tyskland där jag lever tillsammans med min handbollsspelande kille. Följ med mig och mina dagar, allt från saknaden av svenskt godis till shopping, studier och en massa bakning !

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela