Anna Jensen

Livet i Tyskland

FINAL 4 !!!

Publicerad 2012-05-02 10:10:00 i Berlin,


Söndagen här i Berlin blev något utöver det vanliga, killarna lyckades hämta in 11 mål i sin avgörande kvartsfinal i Champions Leauge och är nu klara för FINAL 4. Hur grymt som helst !! Det var en helt galen stämning hela matchen igenom och när Füchse gjorde sitt elfte mål så exploderade hela hallen, magiskt! 11 mål, helt galet! Blev givetvis en hel del firande senare under kvällen också och vi tjejer var minst lika glada som killarna då vi också nu får åka med ner till Köln och vara med under finalhelgen, jippi !!!

Lyckades i all glädjeyra ta några bilder, dock i sämsta kvalité

 

 

Om

Min profilbild

Välkommen! Jag heter Anna och är en 24-årig tjej som numera kallar sig utlandssvensk. Från storstaden Berlin hamnade jag i den lilla staden Melsungen, någonstans mitt i Tyskland där jag lever tillsammans med min handbollsspelande kille. Följ med mig och mina dagar, allt från saknaden av svenskt godis till shopping, studier och en massa bakning !

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela