Anna Jensen

Livet i Tyskland

Hemlängtan

Publicerad 2012-03-29 13:41:32 i Allmänt,

 

Kom precis hem efter att ha kört en väldigt glad pojkvän till flygplatsen och mot Sverige. Själv blir jag kvar härnere ett par dagar till närmare bestämt 6 dagar men sen kommer även jag hem, dock känns det som det är evigheter tills dess! Därför har jag en riktigt tycka-synd-om-mig-själv-dag idag, har hemlängtan till alla fina människor hemma, till Göteborg och till Borås. Låt det bli onsdag nu !!! Hursomhelst för att lindra min hemlängtan har jag varit och köpt Singgoallakex och kinderägg, som får bli dagens tröst tillsammans med ekonomiplugg. Därav har ni också anledningen till mina dåliga uppdateringar, plugg och träning är numera vad som hinns med på dagarna. Så tänkte bara hoppa in här och säga att jag lever och mår bra!

Från förra veckans golfspelande

 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-03-29 16:48:37

Letar Jonatan efter din boll eller.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Jag heter Anna och är en 24-årig tjej som numera kallar sig utlandssvensk. Från storstaden Berlin hamnade jag i den lilla staden Melsungen, någonstans mitt i Tyskland där jag lever tillsammans med min handbollsspelande kille. Följ med mig och mina dagar, allt från saknaden av svenskt godis till shopping, studier och en massa bakning !

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela