Anna Jensen

Livet i Tyskland

Sommarkänslor

Publicerad 2012-03-16 15:23:00 i Bak & annat gott,

17 underbara grader och strålande sol är vad Berlin bjuder på den här fredagseftermiddag, kan det bli mycket bättre! Har suttit ute på våran uteplats i 2 timmar nu och bara njutit, härligt härligt :) Idag händer det en del härnere, var tidigare i förmiddags iväg på tyska kurs och nu ska jag strax iväg till Ronja som fyller år och senare ikväll får vi återigen efterlängtat besök ifrån Sverige! Grym fredag, wohoo !!!

Passade på att baka lite våriga cupcakes som jag tänkte ta med och ge bort i mina nyinköpta ge-bort-boxar :) Fina va !?

Hallon & vitchoklad cupcakes med cream cheese frostning

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ha en trevlig helg mina vänner

Tjohej

Om

Min profilbild

Välkommen! Jag heter Anna och är en 24-årig tjej som numera kallar sig utlandssvensk. Från storstaden Berlin hamnade jag i den lilla staden Melsungen, någonstans mitt i Tyskland där jag lever tillsammans med min handbollsspelande kille. Följ med mig och mina dagar, allt från saknaden av svenskt godis till shopping, studier och en massa bakning !

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela