Anna Jensen

Livet i Tyskland

Montag baby!

Publicerad 2012-03-26 12:08:02 i Allmänt,

 

En fördel med att bo utomlands men ändå ganska så nära Sverige är att man ständigt får besök. Denna helgen som var har min fina vän Beatrice varit härnere och hälsat på, i 25 grader och strålande sol har vi sprungit i affärer, många affärer, suttit på uteserveringar i öst, sightseeingat ( ja det finns enormt mycket att se i den här staden ), umgåtts med tyska vänner, myskvällar och som brukligt en liten dos av en viss bollsport!

Börjar bli riktigt varmt återigen här idag, sorry skall inte tjata om vädret mer men det är faktiskt 20-25 grader i slutet av mars, helt galet !! Nu blir det dock frukost allabama, plugg och senare lite golfspelande igen !

 

Vårlunch tillsammans med Kathi och Bea

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Jag heter Anna och är en 24-årig tjej som numera kallar sig utlandssvensk. Från storstaden Berlin hamnade jag i den lilla staden Melsungen, någonstans mitt i Tyskland där jag lever tillsammans med min handbollsspelande kille. Följ med mig och mina dagar, allt från saknaden av svenskt godis till shopping, studier och en massa bakning !

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela