Anna Jensen

Livet i Tyskland

Vinterpromenad

Publicerad 2012-01-31 16:38:51 i Allmänt,


Trots 12 minusgrader så trotsade jag och Kathi kylan tidigare idag och gav oss ut på en långpromenad runt mycket härliga Charlottenburg Schloss. Dock frös jag ju häcken av mig, näsan och kinderna skall vi inte ens prata om men härligt var det trots det :) Har inte hunnit besöka detta ställe tidigare så passade perfekt imorse när killarna var och tränade. En mycket rekommenderad plats att besöka om ni någon gång planerar att komma ner hit till Berlin :)

Kommentarer

Postat av: Moa

Publicerad 2012-01-31 20:12:35

I maj kommer viiiii, längtar efter dig

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Jag heter Anna och är en 24-årig tjej som numera kallar sig utlandssvensk. Från storstaden Berlin hamnade jag i den lilla staden Melsungen, någonstans mitt i Tyskland där jag lever tillsammans med min handbollsspelande kille. Följ med mig och mina dagar, allt från saknaden av svenskt godis till shopping, studier och en massa bakning !

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela