Anna Jensen

Livet i Tyskland

Herzlichen Glückwunsch mein lieber Freund

Publicerad 2012-01-11 15:55:09 i Allmänt,

 

 

 

 

Januarimånad, många som fyller år och idag är det ingen mindre än en av mina absolut bästa vänner som fyller år. Vi har känt varandra i många år nu och trots att vi är totala motsatsen till varandra så passar vi galet bra ihop. Vi har upplevet mängder av härliga stunder tillsammans vilket jag är oerhört tacksam för och vår vänskap blir bara starkare och starkare. Exakt 3 timmar tar det mellan Hamburg och Berlin, 3 timmar mellan dig och mig och nästa vecka kommer jag äntligen upp och hälsar på dig och framförallt firar dig, kommer bli så grymt!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Jag heter Anna och är en 24-årig tjej som numera kallar sig utlandssvensk. Från storstaden Berlin hamnade jag i den lilla staden Melsungen, någonstans mitt i Tyskland där jag lever tillsammans med min handbollsspelande kille. Följ med mig och mina dagar, allt från saknaden av svenskt godis till shopping, studier och en massa bakning !

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela