Anna Jensen

Livet i Tyskland

Uppe med tuppen

Publicerad 2012-01-19 14:01:59 i Allmänt,


Uppstigning 05.30 imorse för att åka till Scandic och springa. Ja ni hörde rätt, i ösregn dessutom :) Denna veckan så är det Berlin Fashion Show härnere och en massa olika jippon. Scandic som är en av våra sponsorer har ett samarbete med Puma denna veckan med att folk skall motionera på morgonen. Därav fick några av oss från Spreefusche ställa upp och agera löpledare. Och av den suddiga bilden nedan så såg vi endå hyfsat lyckliga ut :)

Två blöta tjejer som varit ute på en sightseeingslöpning

 

Så fort jag klev innanför dörren när jag kom hem här vid 10 så blev det några timmar i sängen igen, oerhört gött.

Nu är det dock späckat schema, först lite fix härhemma, sen iväg och träffa Kathi och senare i eftermiddag/kväll, Tyskland-Sverige på TV som jag tillsammans med resten av mitt lag ska kolla på.

Håll era tummar nu idag igen okej !

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Jag heter Anna och är en 24-årig tjej som numera kallar sig utlandssvensk. Från storstaden Berlin hamnade jag i den lilla staden Melsungen, någonstans mitt i Tyskland där jag lever tillsammans med min handbollsspelande kille. Följ med mig och mina dagar, allt från saknaden av svenskt godis till shopping, studier och en massa bakning !

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela