Anna Jensen

Livet i Tyskland

Pyjamasparty !!!???

Publicerad 2012-01-07 17:17:00 i Bak & annat gott,

Jahopp, om en liten stund intar tyskarna mitt hem för ett pyjamasparty! När fan hade jag det senast, haha? Måste varit för mer än 10 år sedan. Hursomhelst, backar alltså tillbaka drygt 10 år ikväll och har ett pyjamasparty. Kommer garanterat bli en härlig kväll där bland annat egen pizza skall göras och mängder med filmer skall kollas. Jag hoppas jag kan föhandla med dom att åtminstone få se EN engelspråkig film !! Dom är ju inte så pigga på det där med engelskan, men det vet ni säkert redan :)
 
Passade på att göra året första cupcakes också som jag hoppas går hem ikväll :)

Vaniljcupcakes fyllda med kinderägg och marängfrosting

Om

Min profilbild

Välkommen! Jag heter Anna och är en 24-årig tjej som numera kallar sig utlandssvensk. Från storstaden Berlin hamnade jag i den lilla staden Melsungen, någonstans mitt i Tyskland där jag lever tillsammans med min handbollsspelande kille. Följ med mig och mina dagar, allt från saknaden av svenskt godis till shopping, studier och en massa bakning !

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela