Anna Jensen

Livet i Tyskland

I´m home !!

Publicerad 2012-01-24 16:08:41 i Allmänt,


Då var jag återigen hemma i Berlin. Har haft en helt underbar helg i Hamburg tillsammans med min fina vän Linn. I lördags blev det utgång längs Reeperbahn, ett mängder av olika klubbar besöktes och vi dundrade nog inte in hemma hos Linn försen framåt 6-tiden på morgon, men ojj vad roligt vi hade :) Därefter blev det en oerhört lugn söndag  och måndag i Hamburg med en hel del promenerande :) Gillar verkligen Berlin som stad men måste säga att Hamburg var en helt underbar stad den också. Rekommenderar verkligen ett besök där! Hursomhelst, så förutom en härlig festkväll, så blev det även en del shopping men framförallt mängder med kvalitetstid med Linn. Lovely!! Känns skönt att ha laddat batterierna nu den sista veckan av ensamhet innan Jonte ÄNTLIGEN kommer hem!


Här är lite bilder från i lördags, ja, Linkan, Henke och Jocke :)

 

 

Kommentarer

Postat av: Louise

Publicerad 2012-01-25 07:54:38

Finaste vänner <3

Postat av: Linn

Publicerad 2012-02-06 22:32:00

Åh vad fint Anna! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Jag heter Anna och är en 24-årig tjej som numera kallar sig utlandssvensk. Från storstaden Berlin hamnade jag i den lilla staden Melsungen, någonstans mitt i Tyskland där jag lever tillsammans med min handbollsspelande kille. Följ med mig och mina dagar, allt från saknaden av svenskt godis till shopping, studier och en massa bakning !

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela