Anna Jensen

Livet i Tyskland

Happy Freitag !!

Publicerad 2012-01-13 13:22:00 i Allmänt,

 

Sitter och väntar på att min tyska vän Kathi skall komma över till mig, vi ska gå några timmar i affärerna och ikväll blir det resturangbesök och bio (igen!!). På tal om bio, var ju och såg Stig Larssons nya igår och tyckte faktiskt att den svenska versionen var typ hundra gånger bättre. Skall dock tillläggas att jag kollade den på tyska så forstod kanske inte riktigt allt men trots det så var den svenska bättre:)


 

Hoppas ni mår bra och har en underbar helg !

 

Kramar från Berlin

Om

Min profilbild

Välkommen! Jag heter Anna och är en 24-årig tjej som numera kallar sig utlandssvensk. Från storstaden Berlin hamnade jag i den lilla staden Melsungen, någonstans mitt i Tyskland där jag lever tillsammans med min handbollsspelande kille. Följ med mig och mina dagar, allt från saknaden av svenskt godis till shopping, studier och en massa bakning !

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela