Anna Jensen

Livet i Tyskland

Dienstag !

Publicerad 2012-01-17 14:56:03 i Allmänt,


Januari, födelsedagarnas månad. Idag fyller den här grymma bruden år, stort grattis på födelsedagen kära Alex, hoppas du har en härlig dag nere på Canarieholmarna. Minns fortfarande för drygt 10 år sedan, vi var på vårat första läger med statslaget och kände inte varandra över huvudtaget. Det tog inte många minuter innan vi fann varandra och har hängt ihop sedan dess. Underbart !!! 5 månader kvar sen ses vi äntligen igen, massa kärlek !!



Så vad händer mer här idag?

Har hunnit med ett gympass på morgonen, haft besök utav Kathi, kollar klipp från idrottsgalen, ätit god lunch i form utav kalkon, mums!! Tänkte ta en powernap nu innan mina tyska vänner kommer hit, vi ska kika på Tysklands match mot Makedoninen idag innan träningen men tyvärr missar jag dock Sveriges match, BLÄÄ !!

Hursomhelt, håll era fingrar och tår för att det blir vinst ikväll okej??

 

Ciap

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Jag heter Anna och är en 24-årig tjej som numera kallar sig utlandssvensk. Från storstaden Berlin hamnade jag i den lilla staden Melsungen, någonstans mitt i Tyskland där jag lever tillsammans med min handbollsspelande kille. Följ med mig och mina dagar, allt från saknaden av svenskt godis till shopping, studier och en massa bakning !

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela