Anna Jensen

Livet i Tyskland

Byggprojekt completed !!

Publicerad 2012-01-16 14:41:35 i Allmänt,



Tänkte ta och dela med mig av helgen som gick iform utav bilder, på mitt lilla byggprojekt som min kära pappa hjälpte mig med :)


Byggbranchen på tyska var ju inte det allra lättaste när vi satte igång och började handla matrial i lördags. Perfekt då att jag hade min hjälpreda mig mig, min svensk-tyska bok med en jäkla massa bilder :)


Den här skivan fick vi tillslut ner i 3 delar, men den tyska personalen skrattade gott åt oss när vi försökte förklara hur vi ville ha det, haha ! Det är fan inte lätt att vara utlänning ibland :)


Pappa arbetar för fullt, tog några timmar innan det äntligen blev klart!


Före: En städvrå med all möjlig blandning som låg där.
Fanns betydligt mycket mer där än när bilden togs :)


Efter: Min alldeles egna bakhörna, jag är helt salig :)
Deusstom ett perfekt förvaringsgömme nedanför!

 

Stort tack pappa för hjälpen !

Är skitnöjd!

 

 

Kommentarer

Postat av: ida

Publicerad 2012-01-18 11:08:07

ÅÅÅ Blev ju superfint!!

PUSS

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Jag heter Anna och är en 24-årig tjej som numera kallar sig utlandssvensk. Från storstaden Berlin hamnade jag i den lilla staden Melsungen, någonstans mitt i Tyskland där jag lever tillsammans med min handbollsspelande kille. Följ med mig och mina dagar, allt från saknaden av svenskt godis till shopping, studier och en massa bakning !

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela