Anna Jensen

Livet i Tyskland

27 Dagar

Publicerad 2012-01-03 16:34:25 i Allmänt,


Efter en fullspäckad och härlig visit i Sverige är jag nu hemma i Berlin igen. Har haft en riktigt bra vecka hemma i Sverige tillsammans med många fina vänner och familj. Så fort jag klev in på Landvetter imorse så började saknaden ta vid till alla er där hemma, men månaderna går fort så snart ses vi igen :)

På ett sätt är det väldigt skönt att faktiskt komma hem, komma hem till sina egna saker och framförallt sin egna säng! Men det är med en liten klump i magen som jag inser att Januari månad kommer vara lite speciell på så sätt att jag skall tillbringa den här månaden själv i den här stora staden. Jonte är nämligen iväg med landslaget och spelar EM och kommer inte hem försen om 27 dagar. Som tur är har jag fått många nya härliga vänner som garanterat kommer hålla mig sysselsatt :) och Hamburg kommer även få ett eller två besök av mig innan denna månaden är slut, vilket jag längtar efter super mycket :)


Bästa dagen med bästa vännen, snart kommer jag till Hamburg :)

 

Idag drar även min handboll igång, där av anlednignen varför jag befinner mig i Berlin igen. Vi hade en väldigt bra höst och förhoppningsvis kommer det bli en lika bra vår :)

 

Kuss Kuss

 

Kommentarer

Postat av: Linn

Publicerad 2012-01-05 22:08:46

Längtar tills du kommer!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Jag heter Anna och är en 24-årig tjej som numera kallar sig utlandssvensk. Från storstaden Berlin hamnade jag i den lilla staden Melsungen, någonstans mitt i Tyskland där jag lever tillsammans med min handbollsspelande kille. Följ med mig och mina dagar, allt från saknaden av svenskt godis till shopping, studier och en massa bakning !

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela