Anna Jensen

Livet i Tyskland

Lampjakten

Publicerad 2012-02-17 14:26:46 i Allmänt,

 

Hej Hopp

 

Äntligen och återigen var det fredag, bästa dagen på hela veckan :) Har sprungit runt i ett flertal möbelvaruhus idag på jakt efter en golvlampa. Insåg till min stora förtjusning att Berlin faktiskt har andra skandinaviska/svenska möbelaffärer än bara IKEA, kul! Hursomhelst, hittade ingen lampa idag så får göra ett nytt försök imorgon! Nu har jag precis kommit hem, senare ikväll skall jag hem till några vänner på Fonduekväll. Mängder med frukt och annat gott skall doppas i choklad, gottigottgott!!!

 

 

 

Trevlig Helg

Kuss Kuss

Kommentarer

Postat av: Jossan

Publicerad 2012-02-17 15:46:33

SAKNAR DIG!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Jag heter Anna och är en 24-årig tjej som numera kallar sig utlandssvensk. Från storstaden Berlin hamnade jag i den lilla staden Melsungen, någonstans mitt i Tyskland där jag lever tillsammans med min handbollsspelande kille. Följ med mig och mina dagar, allt från saknaden av svenskt godis till shopping, studier och en massa bakning !

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela