Anna Jensen

Livet i Tyskland

Happy Freitag !!

Publicerad 2012-02-10 11:06:00 i Bak & annat gott,

 
Guten morgen!

Äntligen fredag igen! Sitter och käka frulle, skall snart iväg och göra en massa ärenden. De senaste två dagarna har gått i ett och så kommer även denna fredag göra. Senare ikväll så kommer Linn och Henke ner från Hamburg och hälsar på oss, grymt kul! För min del blir det också ett besök uppe i Rostock imorgon och på söndag spelar Jonte Champions League här i Berlin. Kommer bli en bra helg det här :)
 
Här är lite bilder från i onsdags när jag och Kathi bakade macroner och woopies

Macroner med vitchokladfyllning smaksatt med hallonessens

Woopies fyllda med limefrosting

Om

Min profilbild

Välkommen! Jag heter Anna och är en 24-årig tjej som numera kallar sig utlandssvensk. Från storstaden Berlin hamnade jag i den lilla staden Melsungen, någonstans mitt i Tyskland där jag lever tillsammans med min handbollsspelande kille. Följ med mig och mina dagar, allt från saknaden av svenskt godis till shopping, studier och en massa bakning !

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela